Kuidas osta?
Moe e-poe pood.moe.ee operaatoriks on Moe Mõis MTÜ.
Järgnevalt kirjeldame pood.moe.ee veebikeskkonna e-poes tehtavate ostude tingimusi tarbijale:
millele baseeruvad hinnad;
millised on kauba transpordiviisid ja maksumus;
millised on tellimuse vormistamise sammud;
millised õigused on tarbijal juhinduvalt Euroopa Liidus ja Eestis kehtivatest seadustest.
Kui vajate abi meie e-poes ostu sooritamisel või soovite konsulteerida meie poolt müüdavaid tooteid puudutavates küsimustes, palume pöörduda veebipoe klienditeeninduse poole pood@moe.ee, tel 53230151, Moe Mõis MTÜ aadressiks on Tööstuse, Moe küla, Lääne-Virumaa, avatud E-R 9.00 – 16:00.
Pood.moe.ee veebipood müüb peamiselt alkohoolseid jooke, mistõttu on pood.moe.ee veebipoodi lubatud külastada ning tellimust esitada ja vormistada ainult täisealistel isikutel, ehk vanuses 18 aastat ja vanemad. Tarbija vanuse kontrolliks nõuab veebipood pood.moe.ee Tarbijalt kinnitust, et isik on vähemalt 18-ne aastane ning samuti nõutakse isikut tõendava dokumendi esitamist tellimuse kättesaamisel SmartPosti pakiautomaatidest (nõutav on Eesti Vabariigi ID kaardi olemasolu), samuti võib Tarbija vanust kontrollida kuller või Moe Mõis MTÜ müügikoha töötaja. Kui Tarbija ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada, ei tagastata Tarbijale tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid.
Moe Mõis MTÜ müüb tooteid ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. Moe Mõis MTÜ ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.
pood.moe.ee veebipoest ostetud kaupu müüakse ja kaupadele pakutakse transporti ainult Eesti Vabariigi territooriumi piires.
- Tellimuse vormistamine
Lisage soovitud tooted ostukorvi.
Ostukorvi vaates määrake kas tulen ise järele (local pick-up) või Itella SmartPOST ja klikkige lingile „mine maksmaˮ.
Kui olete juba klient, logige sisse. Kui Te ei ole klient, sisestage tellimuse täitmiseks kohustuslikud isikuandmed ning valige maksmisviis. Kõik arveldused toimuvad eurodes.
Meie e-poest saad tooteid turvaliselt osta pangalinkide kaudu Eesti internetipankades: Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, COOP pank ja Luminor Pank. Sealjuures saab tasuda ka krediitkaartidega Visa, MasterCard ja Maestro. Pood.moe.ee e-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega ja maksed toimuvad vastava teenusepakkuja turvalistes serverites.
Kõik makseandmed, sealhulgas makselinkide andmed, vahendab pangani Maksekeskus AS.
Täitke isiku- ja arveldusandmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud kaupade kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Maksmisel krediitkaardiga (Visa, MasterCard,Maestro) suunatakse Tarbija pärast tellimuse vormistamist makse sooritamiseks Maksekeskus AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Maksekeskus tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.
Pärast valitud makseviisi edukat sooritust kuvatakse ekraanile tellimuse kinnitus ning saadetakse see ka kliendi poolt sisestatud e-maili aadressile. Ebaõnnestunud makseviisi kasutamise korral tellimuse käsitlus peatatakse ning pakutakse võimalust makset uuesti sooritada.
- Kaupade kohaletoimetamine
Veebipoes tehtud tellimusi täidetakse tööpäevadel (E−R) kell 10.00−16.00 ning tüüpiliselt kulub tellimuse täitmiseks 3-5 tööpäeva, maksimaalselt 14 tööpäeva. Kui tellimus on Kliendi poolt valitud transpordiviisiks ette valmistatud, saadetakse Kliendile ka vastavasisuline teade e-maili teel. Juhul kui tellimuse täitmine võtab aega enam või tellimuse täitmisel ilmnevad mingid probleemid, võetakse Kliendiga koheselt ühendust ning lepitakse tellimuse täitmise tingimused kokku täiendavalt.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannate Teie kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
- Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad pood.moe.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja Moe Mõis MTÜ (edaspidi Veebipood pood.moe.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad pood.moe.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood pood.moe.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel pood.moe.ee
- Müügilepingu jõustumine
Kauba tellimuse kinnitamisega kohustub veebipood pood.moe.ee andma Tarbijale üle tema poolt tellitud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub veebipoele pood.moe.ee tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 tööpäeva möödudes alates tellimuse edastamise kuupäevast. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe operaatori pangakontole.
- Pretensioonide esitamise kord
Tarbijal on õigus kauba puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul veebipood pood.moe.ee poole, esitades arve või tellimuse kinnituse, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Pood.moe.ee klienditeenindus asub aadressil Tööstuse, Moe küla, Lääne Virumaa, tel 53230151 ning e-post: pood@moe.ee. Klienditeeninduse tööaeg on E-R kell 9-16
Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood pood.moe.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood pood.moe.ee
Veebipood pood.moe.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile pood@moe.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Vastavalt Võlaõigusseaduse paragrahvi 53 sätetele puudub toiduainete ja jookide tarbimiseks sõlmitud ostulepingute puhul Tarbijal lepingust taganemise õigus. See tähendab, et veebipood on kohustatud välja vahetama või kompenseerima ainult puudustega või siis mittenõuetekohased tooted, Võlaõigusseaduses ette nähtud tingimustel.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt pood.moe.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel pood.moe.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood pood.moe.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Veebipood pood.moe.ee ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood pood.moe.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
Tarbija õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole
Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Abi: pood@moe.ee